مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 بهمن 1401 ساعت 15:002023-01-23سياسي

روایت دادستان از کمبود برخی اقلام دارویی در کرمانشاه 


دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه به تشریح ماجرای کمبود برخی اقلام دارویی در کرمانشاه و تخلف برخی داروخانه ها پرداخت.

  - شهرام کرمی در جمع خبرنگاران، بااشاره به وصول برخی گزارشات مبنی بر کمبود تعدادی از اقلام دارویی در کرمانشاه، اظهارکرد: پس از اینکه گزارشاتی را از برخی شهروندان در این رابطه دریافت کردیم، در راستای حفظ حقوق عامه دستور ویژه ای برای رسیدگی به این مسئله صادر شد.

وی تصریح کرد: به منظور رسیدگی به چرایی کمبود برخی اقلام دارویی، بویژه داورهای بیماران خاص در استان، به نهادهای امنیتی و نظارتی دستور داده شد تا موضوع را در اسرع وقت رسیدگی کنند.

دادستان کرمانشاه خاطرنشان کرد: تیم های نظارتی و امنیتی پس از بررسی ها متوجه شدند که در داروخانه های کرمانشاه موضوعی به نام کمبود برخی اقلام دارویی وجود ندارد و به اندازه کافی دارو موجود بود.

وی تصریح کرد: متاسفانه بیمارانی که به برخی از داروها نیاز داشتند، وقتی به تعدادی از داروخانه ها مراجعه می کردند، متصدیان داورخانه از دادن داوری مورد نیاز بیمار استنکاف کرده و اعلام می کردند که موجودی ندارند.

کرمی با تاکید براینکه در این رابطه تعدادی از داروخانه های متخلف در سطح استان شناسایی و برای پلمب آنها اقدام شد، اعلام کرد: تیم های امنیتی و نظارتی که برای رسیدگی به این مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت دادستان از کمبود برخی اقلام دارویی در کرمانشاه 

روایت دادستان از کمبود برخی اقلام دارویی در کرمانشاه